vrijdag 4 februari 2011

Amaryllis


Hallo allemaal, het is weer al een poosje geleden dat ik een kaart geplaatst heb, maar ondertussen heb ik niet stil gezeten hoor. Mijn voorraad kaarten is flink gegroeid maar ik kwam er niet toe om er foto's van te maken en ze hier te plaatsen. De komende dagen zal ik regelmatig hier een kaart plaatsen om jullie te laten zien wat er van geworden is.

Het plaatje en de mal (LR0141) zijn van Marianne Design. Verder heb ik nog een  mal van cuttlebug gebruikt. De pareltjes zijn met de Perlen-Pen gemaakt.

Bedankt voor je bezoekje.




2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie weer Cobie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart cobie, zag dat je in Ouddorp woont, denk ga eens even langs op de blog wat maakt je prachtige kaarten. Wij maken ook nog gewonen 3d kaarten maar plaatsen op de blog alleen stempel kaarten. Leuke blog heb je we zijn er eens even heerlijk voor gaan zitten en hebben al het moois bekeen. We gaan je volgen hoor.

    groetjes UUT GOERIE annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.