maandag 14 november 2011

25 jaar Getrouwd


Hallo Bloggers.

Wat fijn dat je een bezoekje brengt aan mijn blog. Deze kaart heb ik gemaakt ter gelegenhied van het 25 jarig huwelijk van mijn zwager en schoonzus. Het idee om deze Designables zo te plaatsen op een kaart heb ik bij iemand gezien maar bij wie dat was weet ik echt niet meer.



De volgende materialen zijn hiervoor gebruikt:

Achtergrond paier is van: Boeken Voordeel
Designables DS0912
Cheery Lynn Designs Pair of Ferns B118
Spelbinder S5-022
Splitpen van Xenos
Lintje
Roosjes
Bloemetje
Bedeltje
Pearl-Pen




Bedankt voor je bezoekje en misschien wil je nog een reactie achterlaten ze zijn altijd zo leuk om te lezen.



7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart.
    Erg mooi gemaakt.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kleurencombinatie dat wit, grijs en een beetje roze en rood!!!
    Echt een plaatje zo!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Cobie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Cobie, heel feestelijk !!!

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super mooie en hele chique kaart! Leuk gedaan zo in het schuine! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel apart... en erg chique!!! Prachtig dat wit met grijs en rood!!!! Ideetje *lol*!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So lovely, thanks for sharing!
    Hey, Pixie Dust Paperie is having our December giveaway, please come check it out!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.