vrijdag 30 december 2011

Eerste kerstkaart


Hallo lieve mensen

De eerste kerstkaart voor het volgend jaar is al weer gemaakt. Meestal begin ik veel te laat en dan is het haastje repje om ze allemaal op tijd af te krijgen. Mijn streven is nu om regelmatig een kerstkaart te maken, of ik dat vol houd is iets anders.




Materialen:
Papier van kruidvat.
Creatables nr.LR0122
SpelbinderS5-022
Splitpen
Lint


Ik wil iedereen een goede jaarwisseling en een gezond en creatief Nieuwjaar toewensen. Er zijn ook mensen die het moeilijk hebben en die mogen niet vergeten worden, deze mensen wil ik heel veel sterkte toewensen.


3 opmerkingen:

  1. wat een leuke kerstkaart Cobie, je ziet wat voor moois je met kruidvat papier kunt maken.
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012 toegewenst.

    groetjes Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf kaartje, in deze kleuren doet ie een beetje scandinavisch aan, dat vind ik leuk om te zien.
    Een hele fijne jaarwisseling en dat 2012 een geweldig jaar mag worden voor jou en iedereen die je dierbaar is.
    Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is hartstikke leuk, en je hebt een goed voornemen hoor!! Ik was het namelijk zelf ook van plan ;-)
    Ook voor jouw een heel gelukkig nieuwjaar met heel veel creativiteit!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.