dinsdag 3 juli 2012




Hallo Dames

Wat waren het leuke reacties op de taart die mijn dochter had gemaakt. Ik heb ze allemaal laten lezen hoor. Dank je wel hiervoor ook namens mijn dochter. Er was nog een vraag wat de vulling was. De taart was gevuld met jam en een laagje botercreme.

Deze keer is het weer een kaartje. Ik heb deze kaart nog maar net gemaakt de lijm is nog niet helemaal droog maar dat zie je niet op de foto. Eigenlijk had de kaart vandaag al bezorgd moeten zijn maar ja dat moet  nu maar een dag later. Ik wilde de kaart vanmiddag al maken maar er kwam iets tussen.




Het achtergrond papier is van Papermania. De bloemen heb ik gemaakt van witte filterzakjes welke ik eerst gekleurd heb (met een stempelkussentje) voor ze op te rollen.

De volgende mallen zijn voor deze kaart gebruikt: Nellie Snellen MFD 022, Marianne Design LR0122 en een van Cheery lynn B118




Leuk dat je mijn blog hebt bezocht. Tot de volgende keer.




7 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een prachtige kaart heb je gemaakt Cobie. Ik vind hem heel chic! Lieve groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Cobie, ik vind het zo'n leuk idee met dat doorkijkje dat ik hem even ga opslaan om het te onthouden. Supergaaf!!!!!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje Cobie, heel mooi die bloemen!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit een schitterende kaart Cobie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Cobie,
    wat een schitterende kaart!
    Leuk die bloemetjes van koffiefilters,
    goed idee, krijg er gelijk zin in!
    De blauwe kleur vind ik ook erg mooi!
    Groetjes van Daarje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie, chique kaart! Leuk idee met het hartjes doorkijkje en ook een mooie letter type tekst. Je hebt ook mooie bloemen erbij gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart is dit geworden, leuk bedacht met het hart en de bloemen erom heen. kleurtjes erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.