dinsdag 30 april 2013

Een vintage kaartje

Hallo allemaal

Op deze bijzondere dag wil ik toch even een vintage kaartje plaatsen.

Ook wil ik al mijn nieuwe volgers welkom heten. Wat fijn dat jullie mij willen volgen. De reacties op mijn vorige kaart waren weer super leuk om te lezen, dank je wel hiervoor.


Het achtergrond papier is van Rosa Dotje. Het hartje zie je regelmatig op mijn kaarten terug komen, maar ik vind het toch telkens weer leuk om een leeg hoekje op de kaart ermee te vullen.
 

Het plaatje heb ik gevonden op het internet. Natuurlijk mochten de bloempjes niet ontbreken op deze kaart. 

Met deze kaart wil ik meedoen met challenge op het



Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.


11 opmerkingen:

  1. Hoi Cobie,
    Wat heb je een prachtig Vintagekaartje gemaakt, met een lief plaatje..leuk dat je meedoet aan de challenge van WLVC.. Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige vintage kaart Cobie.Heel leuk, lief plaatje heb je gebruikt en mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje en heel lief plaatje Cobie!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoezig kaartje, heel lief!!!!
    Dankjewel voor je deelname bij ons WLVC-blog, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig vintage kaartje heb je gemaakt Cobie, lief plaatje en mooie bloemetjes heb je gebruikt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij WLVC, veel succes!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje, Cobie.
    Je vorige kaartje is ook weer super.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een prachtig en speciaal kaartje cobie.en mooie bloemetjes ook.
    leuk dat je mee doet met onze challenge op WLVC.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie vintage kaart met een lief plaatje erop. Heel mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.