dinsdag 7 januari 2014

Vintage kaart

Hallo allemaal

Deze keer wil ik jullie een kaart laten zien die ik voor een kennis van ons heb gemaakt die vandaag jarig is.


De schulprand is gemaakt met een mal van Nellie Snellen MDF 023 Het achtergrond papier met stippen is uit een blokje van Boekenvoordeel. Het plaatje is van internet. Het hartje ook maar dat kennen jullie wel dat komt hier regelmatig voorbij het blijft favoriet bij mij. Het blauwe katoenen lint is van de Action en het kant is gekocht op de markt.



Verder heb ik enkele mallen van Marianne Design gebruikt, bloemen, 2 roosjes, 2 kralen kapjes voor onder de roosjes, en 2 kleine knoopjes.

Alles is bewerkt met Distress Ink- Walnut Stain.



Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge op:

Hobbyhomehobbyartikelen.blogspot. - Alles mag maar geen kerst
AnMaCreatief -Bingo. Waarvan ik lint/kant-bruin-bloemen heb gekozen.

Rianne wil ik welkom heten op mijn blog. Leuk dat je mij wilt volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.



16 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt Cobie, erg leuk met die schulprand!
    Leuke accesoires heb je gebruikt!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat laat je ons weer een creatieve en vrolijke kaart zien! Super leuk en we gaan er weer tegen aan dit kersverse jaar! Top

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig kaartje Cobieen de schulprand doet het goed,
    bedankt voor het meespelen op WLVC.
    groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en leuk dat je meedoet met de challenge bij WLVC.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cobie,
    Je hebt een prachtige dames vintage kaart gemaakt. Vintage kaarten zijn echt jou ding leuk hoor.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig kaartje; gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie vintage kaart. heel mooi gemaakt met mooied etails, het geschulpte randje vind ik ook heel leuk. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superrrrrrmooi!!!! Wat een plaatje van een kaart Cobie.....echt heel mooi om te zien.
    Fijn dat je meedoet bij WLVC en graag tot ziens.
    Groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Cobie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Gezellig dat je meedoet met onze challenge van het HH-blog.
    Groeten,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi coby,
    Je kaartje is prachtig en de schulprand mal is erg mooi!
    Ik vind het een hele mooi met de vintage look!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterende vintagekaart! Leuk als easelcard.
    Gezellig dat je volger bent geworden. Ik ben het ook bij jou nu.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje en wat een mooie kleuren, mooie accesoires heb je gebruikt.
    Bedankt voor je deelname bij WLVC en groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cobie. Gefeliciteerd het winnen van de uitdaging bij ANMA. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.