dinsdag 25 maart 2014

Muziek kaart

Hallo allemaal

Eerst wil ik alle dames bedanken die een reactie hebben achtergelaten bij mijn vorige kaart. Het was weer geweldig om ze allemaal te lezen.

Deze keer wil ik jullie een muziek kaart laten zien. Het plaatje met de oude viool vond ik in mijn plaatjes depot, het is waarschijnlijk ooit gevonden op internet.



 De mallen die gebruikt zijn voor deze kaart zijn:

Voor de basis: Go Kreate No. 160027 Frilly #7
Marianne Design: LR0119-PD0002-LR0240-LR0142-CR1253

Alle randen zijn bewerkt met Distress ink - Walnut Stain

Verder nog pareltjes, splitpennetjes, bloemen, verbandgaas 
en een stukje muziek papier




Met deze kaart wil ik meedoen met de volgende challenges:

WLVC-Muziek kaart

Ik heb gekozen voor: Bloemen, Parels, Swirls




De kleuren van de foto's verschillen wel maar van deze foto(hierboven) komt de kleur het meest overeen met de kleuren van het origineel




Iedereen bedankt voor het bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer.










14 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een supermooie kaart! Een kaart waar muziek in zit ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi coby jou muziekkaart mag er ook wezen heel mooi kaartje met mooie mallen prachtig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stijlvolle kaart, mooi papier en mooie mallen heb je gebruikt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige, vintage easelcard Cobie, erg mooi gemaakt, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Cobie, ik ben dol op easles, vind het er altijd zo chic uitzien. Mooi hoe je het thema hebt verwerkt op je kaart. Fijn dat je meedoet bij WLVC en succes. Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cobie,
    Wat een hele mooie easel kaart, prachtig plaatje van de viool! En ook je foto's zijn heel mooi!!!
    Ik vind het een toppertje heel erg mooi!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kom even langs om je een complimentje te geven voor deze prachtige kaart... Echt heel mooi gedaan.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige kaart,ben je maar gauw gaan volgen
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart Cobie... hele chique uitstraling!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt met ons muziekthema Cobie, leuk dat je meedoet bij WLVC.'groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja heel mooi Cobie! Ziet er chique uit, mooie bloemen, het plaatje en de details passen perfect bij het thema!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cobie,
    prachtige easelcard heb je gemaakt met een erg mooi plaatje...
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cobie
    Super mooie muziek kaart,ik vind de kleuren heel mooi,toppie
    Gr Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.