woensdag 25 februari 2015

Zoek de verschillen.....

Hallo allemaal

Eerst wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten op mijn blog. Leuk dat jullie mij willen volgen en hopelijk kunnen jullie hier wat ideeën opdoen of gewoon lekker rondsnuffelen.

En dan nu mijn creaties. Het word met al de foto's wel een lang blog bericht, maar ja dan hebben jullie wat om te bekijken. 

Gisteren waren mijn dochter en schoondochter jarig, en morgen viert ook nog een nichtje haar verjaardag, en voor hun heb ik een doosjes kaart gemaakt. Ze lijken bijna hetzelfde maar hier en daar zit er toch wel een klein verschilletje in.


 Deze kaart is gemaakt in het vierkant. Alles eerst op maat gesneden en met Distress ink - Walnut Stain bewerkt.


Mallen die gebruikt zijn:

Marianne Design: COL1347, COL1350, PP1401, CR1260
Noor Design: 6002/0356, 6002/0278, 6002/0386
Spelbinder S4-110


Alles is bewerkt met Distress Ink


De tekst is gemaakt met de computer


Deze kaart is iets anders van vorm, deze is rechthoekig en ook iets kleiner dan de ander twee.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge bij:

Anmacreatief - Feest


 Leuk dat je een bezoekje bracht aan mijn blog.
Tot de volgende keer.




12 opmerkingen:

  1. Gaaf al die doosjes Cobie! Van harte gefeliciteerd met alle dames! En je hebt er een hele leuke post van gemaakt met al die mooie foto's! Ik vind ze super leuk geworden!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk bedankt voor het meedoen met de Challenge van Scr@p-Cards met de mooie gestanste letters Cobie!

      Verwijderen
  2. wat een mooie kaarten het blijft altijd een leuke vorm gefeliciteerd met de jarige mijn dochter was gisteren ook jarig 44 werd ze waar blijft de tijd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie doosjeskaarten en nog van harte met de drie meiden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cobie,
    handig om ze in drievoud te maken, als je er één gemaakt hebt, dan gaan de andere altijd wat sneller,
    ík vind ze prachtig en ze vielen vast in de smaak,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met alle jarigen.
    Wat heb je ze verwend met schitterende cards-in-a-box!! Supermooi in de vintagestijl.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit geweldig leuk gedaan Cobie. Leuk hoor om die drie meiden zo'n leuk doosje te geven. Het ziet er heel mooi uit.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke doosjes. Van harte gefeliciteerd nog!
    groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cobie, wat ben je ijverig geweest om maar liefst 3 kaartboxen te maken. Prachtig gedaan. leuk met die verschillende leeftijden! Toppie!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je (schoon) dochter, en wat heb je prachtige creaties gemaakt voor ze en ook voor je nichtje.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige doosjes en dan ook nog 3 stuks!
    Dank-je-wel voor je 2de deelname aan de FEESTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kaarten zijn echte cadeautjes voor alle 3 de feestvarkens.. je hebt het er maar druk meegehad Cobie. Erg leuk dat je zoveel foto's aan ons laat zien. Fijn dat je meedoet bij Scr@p-Cards!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.