woensdag 17 mei 2017

Noa

Hallo allemaal
 
Het is weer een geboorte kaartje wat ik jullie vandaag wil laten zien.
 
Een paar weken geleden is mijn vriendin oma geworden van dit prachtige meisje Noa, en daar hoort natuurlijk een kaartje bij.
 
 
 Voor de basis heb ik 1 van mijn favoriete mallen van Dutch DooBaDoo gebruikt.


De prachtige mal van Precious Marieke PM10092 dient hier als kader om de foto van Noa.
 
 
Nog een toef met bloemen, lintje, parel hartjes e.d. voor de decoratie.
 
Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge op het blog van:
 
 
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.
 
 

7 opmerkingen:

  1. Deze DDD mal is zo leuk en je kan er zoveel kanten mee op. Prachtige babykaart.
    En leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woww wat een beauty Cobie! Prachtige kleurtjes en wat veel schitterende details; top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw geweldiggggg Cobie. Echt een schitterende kaart. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig Cobie, en wat een mooi kindje. Jouw project bevat schitterende details. Bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Cobie.
    Een heel lief kindje,en mooie mal.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.