donderdag 5 mei 2011

Een ronde kaart


Hallo allemaal

Dit is een kaart die ik gemaakt heb naar het idee van iemand anders. Ik weet jammer genoeg niet meer bij wie dit was, maar ik vond de kaart zo mooi dat ik hem wilde namaken
De rand is gemaakt met een Creatables van Marianne Design nr. LR0141. Deze heb ik twee keer gebruikt, 1 keer voor de voorkant en 1 keer voor de achterkant. Het kleine randje in de grote cirkel blijft over als je de grote en de kleine mal in elkaar legt en alles tegelijk door je Double-Do of een ander apperaat draaid.
Een mal van Crafts-Too heb ik gebruikt voor de achtergrond te embossen, hiervoor heb ik eerst een cirkel uitgesneden die achter de grote uitgestanste cirkel past.Het plaatje is van Nel van Veen.

Bedankt voor je bezoekje. En ook wil ik iedereen bedanken voor de reacties op mijn kaart van de vorige keer, altijd leuk om te lezen.



4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart.
    Soms is het erg handig om door iets of iemand geinspireerd te worden.
    Niets mis mee, toch?

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Cobie,
    Daar zijn de blogs toch voor om elkaar inspiratie te geven.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een erg mooi kaartje geworden ja je doet hier altijd wel wat ideetjes op dat is juist het leuke van blogge gr maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Cobie.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.