vrijdag 1 juli 2011

Vintage...


Hallo allemaal

Ik wil iedereen die een reactie heeft achter gelaten bij mijn vorige kaart, hartelijk bedanken.

Vanmiddag heb ik een gezellige hobbymiddag met mijn dochter gehad. Hierboven zien jullie haar eerste creatie die ik graag met jullie wil delen.

Voor deze kaart heeft ze het volgende gebruikt:
Het plaatje is van: Studio Light Romantic pictures RP SL 03
Creatables van Marianne Design LR0119
Enkele roosjes en bloemetjes
Een stukje kant
Pareltjes
En wat achtergrond papier

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Cobie.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kleurencombinatie Cobie, daar kun je weer iemand blij mee maken...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.
    een schitterende style!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart heeft je dochter gemaakt ze heeft er net zoals mams aanleg voor.

    groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.