maandag 13 februari 2012

Love...


Hallo Dames

Een ieder die een reactie heeft achter gelaten op m'n vorige kaart, hartelijk dank daarvoor het was weer heerlijk om ze allemaal te lezen.

Eindelijk weer eens even tijd om een creatie te plaatsen. Na een week met een knieblessure van mijn dochter waar ze zes weken met op de stoel moet zitten en de griep die hier het huis binnen viel, had ik niet veel tijd over om hier een creatie te plaatsen.


Deze boekkaart heb ik gemaakt ter gelegenheid van het 35 jarig huwelijk van mijn zus en mijn zwager.



Het labeltje wat aan de binnenkant zit heb ik vergeten om apart op de foto te zetten. Natuurlijk moest er iets lekkers in, heerlijke chocolaatjes hmmmm.....



Op de achterkant heb ik een label gemaakt met onze namen erop.

Bedankt voor je bezoekje en misschien tot een volgende keer.




8 opmerkingen:

  1. Schitterend gedaan Cobie!!! Prachtige kleurtjes (ook de kaart uit je vorige bericht!!)
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cobie wat een geweldig mooie boek kaart heb je gemaakt.
    Heel mooi van kleur en dat hartje met bloemen aan de voorkant vind ik schitterend.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan, Cobie.
    Daar zullen je zus en zwager blij mee zijn, en heerlijk van smullen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig zeg, een supercreatie. Heel mooi gedaan en prachtig van kleur ook. Schitterend!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cobie,

    Ik heb op mijn blog een Award voor je.
    Je kunt hem kopiëren en aan vijf mensen geven, die minder dan 200 volgers hebben.
    Dit om de minder bekende blogs in het zonnetje te zetten.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende boekkaart Cobie, prachtig gemaakt!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een prachtige boekkaart heb je gemaakt!! Heel leuk gedaan met de bloemetjes op de voorkant en ook de binnenkant ziet er super mooi uit! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeeempie wat een gave creatie zeg. Echt een hele dikke 10. Ik vind het super. Daar zullen ze vast blij mee zijn geweest.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.