zaterdag 24 maart 2012

Doosje voor Cadeaukaart

Hallo allemaal

Allereerst wil ik een ieder bedanken die bij mijn vorige kaart een berichtje heeft achter gelaten. Het was weer leuk om ze allemaal te lezen.

Dit keer is het geen kaart maar een doosje geworden om een cadeaukaart in te doen. Het idee  kwam ik tegen ergens op het internet met daarbij het behorende patroontje. De eerst foto is niet zo mooi, maar het doosje heb ik al weggegeven dus kan ik de foto niet overnieuw maken.




Het papier heb ik gemaakt door een achtergrondje uit te printen. Een paar roosjes en een strookje met de tekst voorop de bovenkant.

Voor de binnenkant heb ik een kaartje gemaakt met een strookje papier er omheen waar de cadeaukaart tussen geschoven kan worden. Hieraan heb ik nog een lusje gemaakt waardoor je het kaartje er gemakkelijk kan uithalen.


De randjes heb ik bewerkt met Distress ink-Walnut stain.

Leuk dat je weer een bezoekje bracht aan mijn blog.





5 opmerkingen:

  1. Wat een super idee, Cobie.
    Zo geeft het toch veel leuker.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi doosje Cobie, leuk om zo een cadeaubon af te geven!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee Cobie!! Prachtig gemaakt en het is een idee wat ik echt moet onthouden! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super creatie!
    Veel leuker om het zo weg te geven en natuurlijk ook leuker om het zo te krijgen.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cobie wat een geweldig leuk en mooi kado doosje heb je gemaakt.


    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.