vrijdag 8 juni 2012

Nog een vlinderkaartje..


Hallo Allemaal

Eerst wil ik mijn nieuwe volger welkom heten hier op mijn blog. Wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt en dat je mij wilt volgen.




Deze kaart is hetzelfde als de kaart die ik 2 juni geplaatst heb. Alleen heb ik nu wat kleur toegevoegd. Zo word het gelijk weer een ander soort kaartje, dit kan ook goed voor jong volwassenen. De basis kaart is donker blauw, hoewel dit op de foto nauwelijks te zien is de foto is een beetje te donker, de volgende laag is grijs en de bovenste laag is wit.

De mallen die ik gebruikt heb zijn:

Spelbinder S5-022
Joy 6002-0027
Nellie Snellen MFD 023

Een lintje en wat pareltjes om het af te maken.

Nog even een vraagje.

Als ik pareltjes maak met een Perlen-Pen en  dan na een dag
drogen, worden ze meestal op een stapeltje gelegd om ze later te verpakken. Maar dan blijven vaak de pareltjes aan een andere kaart kleven, hebben jullie dat ook of doe ik iets verkeerd? Tips hierover altijd welkom.

Bedankt voor je bezoekje en een fijn weekend toegewenst.




8 opmerkingen:

  1. Hoi Cobie,

    Het is weer een plaatje van een kaart.
    Wat die perlen pen druppels betreft heb ik er geen last van heb net even gekeken,had een stapeltje van drie liggen met enveloppen ertussen,maar ze zijn gewoon hard en kleven niet vast.(ze hebben een middagje gedroogd en daarna zijn ze op elkaar gelegd,)
    Ik gebruik perlen pen van het merk VIVA,misschien dat jij een ander merk hebt....

    Fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wooow wat een juweeltje Cobie, een schitterend kaartje!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een sjiek kaartje, Cobie.
    Ik heb er nooit geen last van dat de pareltjes plakken. Ik leg ze weg(niet op elkaar) of zet ze op een kaartenstandaard te drogen en dan doe ik ze in een kaartenzakje. Ik gebruik er van viva en waco. Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig kaartje Cobie!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie chique kaart Cobie! Prachtig gemaakt! Ik gebruikt nooit een perle pen dus daarmee kan ik je niet helpen. groetjes. Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Cobie.

    Goede zondag en veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liefste Cobie, je hebt een heel mooie Blog en vele fantastische, toffe werkjes! Kom eens een kijkje nemen op mijn Blogspot en mijn eerst niew geopende Online "Hobby-crafts-and-paperdesign.de" Online Shop. Ik ben belgische en woon in duitsland. Kan daarom ook heel goed nederlands. Ik zou het leuk vinden, van jou een reactie op mijn blogspot en winkeltje te krijgen! Vele lieve Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Cobie,
    wat leuk, dezelfde kaart en toch zo anders!
    Prachtig gedaan!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.