donderdag 6 september 2012

Vintagekaartje


Hallo allemaal




Eindelijk weer eventjes tijd om een kaartje te plaatsen. Sorry dat jullie soms lang moeten wachten op een kaartje, maar hier is er dan weer een. Het is weer een vintage kaartje geworden. Ik heb het een klein beetje eenvoudig gehouden, maar daardoor is het juist een lief kaartje geworden vind ik zelf.




Het is gelukt om vanavond de eerste kerstkaarten te maken, er moeten er nog heel veel volgen dus ben ik er voorlopig nog wel een paar weekjes met bezig.

Ik wil mijn nieuwe volger hartelijk welkom heten hier op mijn blog. Wat leuk dat je mij wilt volgen.

Iedereen bedankt voor de lieve reacties op m'n vorige kaart, het is altijd weer super leuk om die berichtjes te lezen.




13 opmerkingen:

  1. hoi Cobie,

    Het is een plaatje je kaart...
    Laatst vroeg je een keer welke gaasjes ik gebruikte op een kaart, heb je email proberen op te zoeken op je blog maar kon die niet vinden.
    Dus dacht bij de eerst volgende kaart die Cobie plaatst type ik het wel.
    Dat is nu dus.
    De gaasjes komen bij de kruidvat vandaan

    Het zijn groene doosjes met daarop de tekst Gaaskompressen katoen
    16 stuks.
    Ik hoop dat je er iets mee kunt.

    groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk, lief kaartje Cobie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Cobie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje, Cobie.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig vintage kaartje Cobie, heel mooi in die zachte kleuren!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh, zo mooi en zo schattig.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mamamia die Cobi,

    Wat zie ik hier voor moooois. Helemaal mijn smaak, en schitterende vintagekaart hoor. Volgens mij gaan alle technieken jou prima af.

    Gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oeps....ik heb echt een bril nodig...ik schrijf je naam helemaal verkeerd. Sorry CobiE :)
    Ik ga toch binnenkort maar eens naar de oogarts:p

    groetjes Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Cobie,
    zo mooi deze vintagekaart!
    Ik houd zo van deze stijl!
    je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cobie,
    wat een schattig kaartje heb je gemaakt
    lief plaatje ook
    en eenvoudig kan ook heel mooi zijn hoor, die van mij zijn ook niet altijd ingewikkeld:}
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Cobie

    Wat een prachtige creaties maak je zeg!!! Mijn complimenten! Je hebt gevoel voor kleuren, ik vind ze héél erg mooi!

    Hartelijke groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.