donderdag 5 februari 2015

Vintage kaartje

Hallo allemaal

Ik wil jullie weer een vintage kaartje laten zien. Deze kaart is ook te zien op het blog van Cards2Create.


 Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:

Wit kaart karton
Design papier
Mallen van Noor Design:6002/0304 en 6002/0160
Stukje lint van Rosa Dotje
Bloemen 
Roosjes
Knoopjes


In elkaar gevouwen past deze kaart in een gewone envelop.


Ik ben heel benieuwd naar jullie reacties op deze kaart. Iedereen die regelmatig hier een berichtje achterlaat wil ik daarvoor bedanken.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge bij:


Denken jullie nog aan de lopende challenge bij Cards2Create? 
Het thema is "Vintage".

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.



6 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een schitterende kaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie kaart en ook een heel leuk model! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Ik vind het een super kaart, mooi model,
    en de schitterende bloem springt er echt uit ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze Challenge !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf modelletje! Mooi gemaakt!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit weer een prachtige kaart Cobie en wat een mooie kleurencombi heb je gebruikt. Schitterend hoor.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.