woensdag 23 december 2015

Kerst

Hallo allemaal

 Wat fijn dat je een bezoekje brengt aan mijn blog.
Vandaag wil ik jullie deze kerstkaart laten zien met het schattige ijsbeertje van Marianne Design MD0156.


Deze kaart is gemaakt met allemaal prachtige mallen van Marianne Design:

LR0376-LR0327-LR0142

De Tassels heb ik zelf gesneden.


Met dit kaartje wil ik iedereen hele goede en fijne kerstdagen toewensen. 

Voor een ieder die het moeilijk heeft heel veel sterkte toegewenst.


Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge bij:


Dit is ook gelijk het allerlaatste kaartje waarvan een klein stukje je zien is op het blog van Cards2Create. Met ingang van vandaag stop het blog.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.


10 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan Cobie!
    Prachtig die kleuren...

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Cobie!
    Prachtig die kleuren...

    Groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kerstkaartje Cobie met lieve ijsbeertjes die mooi ingelijst zijn met de prachtige mal van Anja.
    Jij ook fijne feestdagen en een voorspoedig 2016.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een juweeltje Cobie, en ook voor jou een warme en knusse kert!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Cobie en weer zo mooi opgebouwd. Fijne dagen lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart Cobie.
    Wat is het toch een mooie mal.
    Ik wens jou ook hele fijne feestdagen toe.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje zo lief met het ijsbeertje ik wens je fijne feestdagen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,
    Kei mooi kaartje. Leuk dat je ook meedoet met onze challenge bij KIC.
    grtjs Lisbeth
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt, en wat leuk dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schattige kaart en door de mooie mallen ook heel stijlvol. Gezellig dat je nog een keer meedoet bij AnmaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.