maandag 25 april 2016

Kaartje voor vrachtwagenchauffeur

Hallo allemaal

Hier ben ik weer met een kaartje voor een man. 
Deze keer is het een kaart voor een jarige vrachtwagenchauffeur.


De basis van deze kaart is gemaakt van wit cardstock 13x26,5, dit gerild op 13 en 13,5 cm. Met hieraan vast geplakt, een strookje wit cardstock  van 6x14cm welke is gerild op 1cm en dit is vast geplakt aan de basis. Het deel achter de foto komt uit de Silhouette shop en is ook met de silhouette Cameo uitgesneden. Hierop een mooie foto van de vrachtwagen, en het bij behoren nummerbord. De zonnebloemen zijn ook gemaakt met de silhouette cameo. Met de harten van de zonnebloemen had ik moeite om er wat moois van te maken, maar uit eindelijk brachten 3 donker bruine knoopjes uitkomst. Nog een strookje wit cardstock met daarop de geprinte tekst.



Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van

Bedankt weer voor je bezoekje en tot de volgende keer.


7 opmerkingen:

  1. Mooi kaart hoor Coby,en wat leuk bedacht dat modelletje en dan die foto erin!!Fijne dag nog!Groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cobie,
    wat een gave mannenkaart, doet me aan een groot tandwiel denken, met daarop de foto..leuke zonnebloemen heb je gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie, originele mannenkaart! Een geweldig design en ook mooie vrolijke bloemen erop. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, dat zal die vrachtwagenchauffeur
    Zeker waarderen. Origineel gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje voor een vrachtwagen chauffeur mijn zoon en schoonzoon rijden ook in een bloemenauto dus heb je mij een leuk idee gegeven bedankt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi aandenken, ik ben alleen uitzendbureau chauffeurs en ik zou er graag een willen hebben

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.