zaterdag 3 september 2016

Een gezellig dagje naar .......

Hallo allemaal

Vandaag ben ik samen met mijn lieve zus gezellig naar de Knotsgekke kaarten en Scrap dagen in Den Bosch geweest. Voor ons beiden was dit de eerste keer.

 Het was een Top dag! 


Zeker een aanrader voor elke kaartenmaakster of maker. We dachten eerst dat het een kleine ruimte was, we zijn de Creadoe in Utrecht gewend, maar tot onze verbazing was er alles te vinden wat we nodig hadden. Het was lekker druk en heel gezellig met allemaal kaarten maaksters en makers. 

Al met al een super leuke beurs!



1 opmerking:

  1. Wat jammer nou ik ben ook gister geweest en heb je niet gezien of wel....niet herkend. Wat de beurs betreft is gewoon idd geweldig, maar hij is wel kleiner geworden van opzet. Ben ooit is geweest denk vijf jaar terug en toen was het in de grote hal, maar zoals je al zei alles was er en ook voor de inwendige mens. Via deze weg bedank ik je nogmaals want ook ik heb mijn vriendin een super leuke dag gehad.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.