vrijdag 18 januari 2019

Getrouwd!

Hallo allemaal
 
Vandaag een huwelijks kaart die ik aan jullie wil laten zien. Het plaatje heb ik gevonden ergens tussen de hele oude 3D knipvellen.
 
 
Ik wilde deze keer geen 3D, dus het plaatje enkel gebruikt en dat gaat ook prima zoals je ziet.

 
Ook mijn favoriete wijnrankje mocht hier niet ontbreken.

 
De tekst is geprint en daarna uitgesneden met de Silhouette Cameo.

 
Uit het knipvel nog een hartje gestanst met het bruidspaar. 

Onderstaande kaart staat in de top-3 bij
 "Mijn Hobbyhonk"
 

 
 
 Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

 

7 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, en idd zo gebruik ik ook weleens iets van een 3d vel, want ik hou totaal niet van 3d..
    Gefeliciteerd met je top 3 kaartje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooie romantische kaart heb je gemaakt Cobie! Heel stijlvol.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super romantische kaart Cobie!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Cobie.Een heel mooi romantisch plaatje heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Cobie. Heel leuk om de plaatjes op deze manier te gebruiken.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig Cobie!
    Dat scheelt veel knip werk.
    Je vorige kaarten zijn ook super!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje
    Heel romantisch Cobie
    Liefs van Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.