dinsdag 9 juli 2019

Welkom lief meisje

Hallo allemaal
 
Vorige week was ik winnaar bij Dutch DooBaDoo. Hoe leuk is dat. Met de prijs die ik ontvangen heb, ben ik super blij en heb als eerste deze babykaart gemaakt. Het model is erg leuk, om er van alles in te plakken dat ging iets lastiger, maar de kaart is toch wel naar mij zin geworden.
 
 
De basis is van wit cardstock.
Design papier van Noor Design 6011/0606
Mallen: Marianne Design COL1463 en CR1456
 
 
Deze kaart doet mee aan de challenge van:
 
 
  
 
De gewonnen prijs van Dutch DooBaDoo.
 
Iedereen wil ik bedanken voor de lieve reacties die jullie elke keer achterlaten. Ze worden met veel plezier gelezen.
 
  Mijn nieuwe volgers wil ik bij deze van harte welkom heten op mijn blog.
Leuk dat jullie mij zijn gaan volgen.
 
Voor allen die vakantie hebben, een fijne vakantie toegewenst.
 
Tot de volgende keer.
 
p.s. vergeten jullie de leuke challenge bij "Vintage and More" niet?
 
 

6 opmerkingen:

  1. Ooh dat is een hele mooie, schattige babykaart geworden, speciaal model ook. Proficiat met je winnende kaart, je hebt er een schitterende prijs mee behaald.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi babykaartje is het geworden, en nog van harte gefeliciteerd met je gewonnen pakket.
    Echt veel krijg je he, je weet gewoon niet waar te beginnen. Heb ook ooit eens gewonnen bij DDD.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf en lief babykaartje en ja die mallen van DDD daar kunnen wij wel wat mee....heel mooi gedaan.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cobie, je hebt een prachtige prijs gewonnen en meteen al zo'n lieve kaart met één van de stencils gemaakt. Lieve babykaart met mooi dessin-papier gecombineerd en het geschulpte randje maakt het extra lief qua uitstraling vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie prijs heb je gewonnen! Leuk dat je meteen ermee aan de gang bent gegaan. Hij is erg leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je prijs!
    Je hebt er weer wat moois van gemaakt.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.