vrijdag 10 juli 2020

Flessenhanger

Hallo allemaal

Op de facebookpagina van "Vintage and More" mag ik vandaag een reminder plaatsen. De opdracht is deze keer maak een "Label of Flessenhanger". Ik dacht weet je wat … ik maakt ze gewoon allebei.

Ik ben begonnen om de basis te maken met de Silhouette Cameo uit craft papier.


Daarna ook nog een vakje voor op de voorkant gemaakt waar het labeltje in past.


De plaatjes komen van Pinterest, net zoals het klokje en de kleine labeltjes.
Het designpapier is van Noor Design - Pink Petals - 6011/0594


Alle randjes zijn bewerkt met witte gesso.


In het voorste vakje is nog ruim genoeg om bijvoorbeeld nog geld in te stoppen.


De mooie bloemen vorig jaar gekocht op de Knotsgekkekaartendagen.


Het roze kanten harten heb ik wel eens van iemand gekregen.


Nog een veertjes en wat blaadjes achter de roosjes om de bloemen toef een beetje kleur te geven.


Ik hoop jullie weer inspiratie te hebben gegeven om mee te doen aan onze leuke challenge. Dus daarom zeg ik ........ tot ziens bij....... "Vintage and More"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.