maandag 22 juni 2020

Cyclaam

Hallo allemaal

Vandaag eens een wat langere blogpost.
Ik zie regelmatig van die mooie ingekleurde stempels voorbij komen, dat ik toch ook maar eens geprobeerd om dat te doen. Kijken of dat iets voor mij is. Eigenlijk kwam het door de prachtige cyclaam stempel van Jenine's Mindful (STAMP JMA06) van Sudio Light. Deze vond ik zo mooi, dat deze stempel mij over de streep trok. Deze stempel aangeschaft en na veel filmpjes te hebben bekeken, ben ik gewoon begonnen. Eerst met goedkope potloden op waterbasis, maar dit was geen succes voor mij, daarna met Distress Ink dat ging al stukken beter, maar ik was over het eind resultaat niet tevreden. Toen ook het Watercolor Set van Jenine's Mindful gekocht (WCJMA01) en daar ging het stukken beter mee.
 
 
Dit was na een beetje oefenen mijn eerst poging met het Watercolor Set van Jenine's Mindful.
 

 
De kleuren zijn veel mooier dan met de potloden en ook met de Distress Ink, dit komt waarschijnlijk door gebrek aan ervaring.

 
Ook in sobere tinten is dit stempel prima te gebruiken om er een rouwkaartje mee te maken. (deze is gemaakt met Distress Ink - History Smoke)

En dan nog 1 in het roze …
 

 
Ik weet, ik moet nog heel veel oefenen, maar …. al doende leert men denk ik dan maar. Alle tips zijn welkom om deze techniek beter onder de knie te krijgen.
 
Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.

1 opmerking:

  1. Wauw wat een mooie chique kaarten Cobie. Het kleuren gaat je geweldig af. Echt heel mooi gedaan. Het is met kleuren soms wat spelen met technieken en kijken wat je het beste bevalt en hoe meer je het doet hoe beter het wordt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.