donderdag 10 december 2020

Alles mag

Hallo allemaal

Vandaag is het mijn beurt om een kaartje te plaatsen op de facebookpagina van "Vintage and More" voor challenge "Alles mag" maaaar..... het moet natuurlijk wel  echt vintage of Shabby chic zijn. Kaarten die hier niet aan voldoen, doen niet mee met de stemming. Ik heb gekozen voor een mooi kerstkaartje met de schitterende mal van Dutch DooBaDoo.

Voor deze kaart zijn de volgende mallen gebruikt:

Dutch DooBaDoo
Marianne Design -LR0435
Noor Design 6002/1455
Noor Design 6002/0358


Challenges:

Bedankt voor je bezoekje en tot ziens bij "Vintage and More".



2 opmerkingen:

  1. Dit plaatje blijft mooi he. Je hebt er een prachtige tag van gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hiephoi die Coby, wat een superleuke kaart/tag heb jij gemaakt. Helemaal in mijn kleurtjes!!! Ik ben al zo lang fan van jouw kaartjes, soms maanden een stille genieter en dan zo ineens weer actief op mijn eigen blog. Dus vooral doorgaan met knutselen, je maakt in ieder geval één iemand al blij met je mooie kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.