donderdag 3 juni 2021

Triple Cube Tower

Hallo allemaal

Vanmiddag zat ik wat rond te snuffelen op facebook, en opeens kwam ik het bericht van Sylvia Hoekman-Broeze tegen met daarin een prachtige Triple Cube Tower kaart, ze had het patroon gevonden op You Tube. Ik wist meteen, die ga ik ook proberen te maken. Dus de hobbyspullen opgezocht en gelijk gestart. Met het filmpje op You Tube is het goed te doen. Onderaan deze post de link naar het filmpje. Ik ben niet helemaal tevreden over het eind resultaat, maar voor de eerste keer vind ik het project wel geslaagd. 








Onderstaande foto's zijn buiten genomen om het beter in beeld te krijgen.





Alle fotootjes heb ik op losse kaartjes geplakt, zodat deze ook makkelijk kunnen worden gewisseld.

Het schitterende Design papier is van:
Crafterscompanion, Vintage Diary. Code: S-VD-PAD12

De link:

Challenges:

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.







10 opmerkingen:

  1. Wow wat een super mooi model, de vintage look is ook fantastisch!
    Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie Cobie en bedankt voor je deelname bij KIC en Hobbyshop Veldmaat.
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zoet er prachtig uit Cobie. Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is zekerheel leuk....wat een werk Cobie maar het resultaat is prachtig!!!
    Jekaart hiervoor is ook beeldig!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart en wat leuk dat je meedoet bij onze challenge.
    Veel liefs Bianca
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart, Cobie.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kunstwerk Cobie, heel mooi.
    Leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super leuk idee
    bedankt voor het meedoen aan de challenge 50
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooow deze is wel heel erg gaaf Cobie!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super gaaf geworden, ben blij dat ik je heb kunnen inspireren! Leuk dat je meedoet bij Kaartjes Inspiratie Challenges. Groetjes Sylvia DT KIC.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.