dinsdag 21 juni 2011

Een lief kaartje...



Hallo allemaal

Dit kaartje is een schatje, al zeg ik het zelf. Jaren geleden heb ik ook een kaart om op te hangen gemaakt en toen ik dit idee weer bij iemand op z'n blog zag staan vond ik het wel weer eens leuk om het nog eens te doen.


Plaatje is van Doemaar creatief 11052 - 133
Spelbinder nr.S4-316
Stukjes achtergrond papier


De kleine hartjes zijn uit de spelbinder




Iedereen die bij mijn vorige kaart een reactie heeft achter gelaten, hartelijk dank daarvoor.

 

8 opmerkingen:

  1. Je hebt helemaal gelijk Cobie...het is echt een schatje!!! En een leuk idee om hem op te hangen...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een dot van een kaartje. Heel mooi gemaakt.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is inderdaad een super lief kaartje!
    Leuk hoor...
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje en inderdaad erg leuk om op te hange.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart Cobie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een lieverd en wat een leuk idee je kaart ophangen aan een lintje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Cobie,

    Dat vind ik nog eens een leuk idee om een kaart op te kunnen hangen, ga dat ook eens doen.
    Vind het een schattig kaartje geworden!

    Gr. Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.