dinsdag 14 juni 2011

Snoesje...

Hallo allemaal

Deze kaart heb ik een poosje terug al gemaakt maar ik kwam er niet toe om er een foto van te maken. Toch vind ik het leuk om deze kaart aan jullie te laten zien.



Ik heb het volgende gebruikt:

Een paar restjes achtergrond papier
Mal van Nellie's multi frame's
Plaatje van Marianne Design 3DHM008
Creatables van Marianne Design LR0119
Bloemetjes

Bedankt voor je bezoekje.

Verder wil ik iedereen die een reactie achterlaat heel hartelijk bedanken.

Veel knutsel plezier allemaal.


6 opmerkingen:

  1. Hoi Cobie, dit is echt een snoesje. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Cobie,
    Wat een vrolijk kaartje weer en wat is die Snoesje toch een snoesje...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En terecht dat je 'm plaatst!!! Een schitterende kaart....met recht een snoesje!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cobie,

    Mooie kaarten maak je, daarom ben ik volger van je blog geworden!
    Kan nog wel wat volgers gebruiken.
    Ook heb ik een blogcandy staan.....dus je bent welkom hoor!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en vrolijke kaart !!!

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.