zaterdag 15 juni 2013

Trouwkaart

Hallo allemaal

Gisteren is een neef van ons getrouwd. Wat was het een schitterende dag. Omdat het bruidspaar geld wilde hebben, heb ik een kaart voor hen gemaakt.


Voor deze kaart heb ik ongeveer 53 roosjes gemaakt met een mal van Impression Die - 042 Spiral Flowers. Hier ben ik wel een paar uurtjes mee bezig geweest, maar het resultaat was er ook naar. De roosjes zijn op een hart geplakt die gemaakt is met een mal van Nellie Snellen. Onder de hartjes heb ik verbandgaas geplakt. Dit heb ik telkens iets naar boven gehaald zodat het tussen de roosje goed zichtbaar is.


Omdat het huwelijk op het strand werd voltrokken, vond ik het leuk om de vuurtoren van Marianne Design erbij te plakken. Ook de klimopblaadjes, de kleine blaadjes en de ornamentjes zijn van marianne Design. Op de achterkant heb ik een heel klein envelopje geplakt om het geld in te doen.


Iedereen bedankt voor de lieve en leuke reacties op mijn vorige kaart.

Bedankt voor de bezoekje en tot de volgende keer.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Cobie,
    Wat een werk en..wat mooi, ziet er super uit, het hart met al de roosjes, mooie kaart heb je gemaakt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo wat een berg bloemen!!! Heb je geen lastvan je vingers gekregen??? Maar de beloning is dan ook super hoor! Prachtige huwelijkskaart!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een klus zeg maar.....wat een eer van je werk!!!! Schitterend...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart, en wat veel werk heb je erin gestopt! Een beeldschone huwelijkskaart is dit, sjappo!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart,dit alleen is al een cadeau en wat een werk
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart,dit alleen is al een cadeau en wat een werk
    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.