dinsdag 25 juni 2013

Vintage kaartje

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een vintage kaartje. Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge op het We Love Vintage Challengeblog


Voor deze kaart heb ik gebruikt:

Achtergrondpapier
Een plaatje van internet
Bloemen
Roosjes
2 Mallen van Marianne Design
Stempel van Noor Design
Disstres Ink
Pareltjes
Verbandgaas



Bedankt voor de super leuke reacties op mijn vorige kaart. Ook wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, leuk dat jullie mijn blog willen gaan volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.




10 opmerkingen:

  1. Lief kaartje Cobie.......dat heb ik nou heel vaak bij vintagekaartjes dat ik denk ach wat lief......maar het is gewoon zo....schattig plaatje en heel mooi verwerkt. Top!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij WLVC, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cobie, leuk dat je bij mij volger bent geworden. Ik heb heerlijk op je blog rondgekeken net, wat een schitterende kaarten maak je zeg! Deze is ook weer een plaatje. Leuk dat je weer meedoet bij WLVC.
    Jij hebt er nu dus ook weer een volger bij hoor, ikke. Ik hoop dat we lang van elkaars creaties kunnen genieten.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Cobie.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cobie,
    Wat een schattig Vintagekaartje heb je gemaakt, dat plaatje is echt schattig, leuk dat je weer meedoet aan de challenge van WLVC..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Cobie
    je kaartje is een schatje en het plaatje doet het erg goed er op.
    heb zelf toevallig ook een kaart met dit plaatje gemaakt.
    leuk dat je mee doet aan onze challenge.
    gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje Cobie en wat een lief plaatje!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dot van een kaart Cobie!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super creatie heb je gemaakt en alles gaaf verwerkt met je versieringen!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Cobie, en mooi vintage, bedankt voor je deelname bij wlvc.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.