zaterdag 14 januari 2012

Probleem !!!

Hallo Bloggers


Wie kan mij helpen? Als ik op "reactie's" klik onder mijn creatie gebeurd er helemaal niets, ik kan ook niets meer op de pagina doen, de pagina loopt vast. Als ik bij andere mede bloggers op reactie's klik heb ik hetzelfde probleem, al is het zo dat het niet bij iedereen is. We hebben al van alles geprobeerd, op een andere computer inloggen, Cookies weggooien, instelling nagelopen niets is er wat er helpt. Wie weet wat ik hieraan kan doen???


Groetjes Cobie

3 opmerkingen:

  1. Hoi Cobie, je moet google chrome installeren op je pc. Ik heb nergens last van. Het werkt echt. Heel veel liefs en groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het ook geinstalleerd Cobie, niet als vaste browser maar ik gebruik hem nu wel om te bloggen en dan gaat het prima.
    Groetjes Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ws heb je als browser IE, die wordt niet door google ondersteund. Daar hou je problemen mee, kan me bij de vorige dames aansluiten, gewoon google chrome installeren, daarnaast kun je gewoon IE of een andere browser blijven gebruiken, indien je dat prettig vindt.Gewoon doen, je zult zien dat je blogproblemen dan tot het verleden behoren.

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.