vrijdag 27 januari 2012

Vintage


Hallo Dames

Wat waren de reactie's leuk op mijn vorige kaart, hartelijk dank daarvoor.

Ik wil mijn  nieuwe volger, Berlinde, hartelijk welkom heten hier op mijn blog.

Het is deze keer weer een vintage kaart geworden met het tweede plaatje van Scrapcardschallengeblog.blogspot.com



Hiervoor heb de volgende materialen gebruikt:

Mal van Nelliesnellen MFD 022
Mal van Cheery Lynn Designs B118
Distress Ink- Frayed Burlap
Mal van JOY Small Roses
Bedeltje
Bloemetjes
Roosjes
Perlen-Pen
Lintjes


Bedankt voor je bezoekje en een fijne dag toegewenst.


9 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje en wat een schat van een plaatje dat dametje met haar breiwerk..

    fijn weekend annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cobie wat een schitterende kaart heb je gemaakt.
    Een heel mooi hart en een super schattig plaatje heb je gebruikt.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje hoor, Cobie

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat past alles hier perfect bij elkaar!!! Het papier, de bloemen, het plaatje...gewoon...alles!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. deze is ook weer heel mooi prachtig plaatje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje is dit geworden, het prentje is toch TE gek! Ik ga proberen om er in het weekend ook nog mee aan slag te gaan,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cobie, bedankt voor je warme welkom en fijn dat je ook volger bij mij bent geworden!
    Wat een leuk vintage kaartje is dit, een supermooi geheel!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook weer te mooi gewoon!!!!!! Écht, dat wordt nog uitpakken voor mij om het te gaan winnen, hihihi. Nee hoor meis, het is zo leuk om mee te doen en met deze mooie plaatjes werk je voor je plezier. Wie er wint is bijzaak, al het moois dat er langs komt is al een beloning op zich.
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is ook een super mooie vintage kaart Cobie! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.