dinsdag 24 januari 2012

Vintage kaart voor mannen

Hallo Bloggers

Hartelijk dank voor de leuke reactie's die ik kreeg op mijn vorige kaart, altijd weer fijn als iemand je blog bezoekt en een reactie achter laat.

Dit keer is het een vintage kaart voor mannen geworden. 




Het plaatje is van Studio Light, nr. RP SL01
Het achtergrond papier is uit een boekje van Boeken voordeel, verder heb ik wat knoopjes en een paar pareltjes gebruikt.

Bedankt voor je bezoekje en nog een fijne dag toegewenst.



4 opmerkingen:

  1. Ik vind het altijd moeilijk om een mannenkaart te maken, maar deze is heel mooi geworden.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi wat een mooie mannenkaart leuk om zo een mooie kaart te ktijgen groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige mannenkaart zeg, complimenten!!!!!!
    Grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Coby, ik kom hier via via terecht en ben je gaan volgen omdat ik zelf ook een liefhebster ben van de vintagestijl! Prachtig blog heb je zeg!
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.