woensdag 11 januari 2012

Vintage ....



Hallo allemaal

Alleerst wil ik iedereen bedanken voor reactie's die ik de laaste tijd van jullie gehad heb. 

Deze kaart heb ik voor een vriendin van mij gemaakt, ze heeft de kaart inmiddels gehad dus kan ik 'm nu aan jullie laten zien.




De gebruikte materialen:

Het plaatje is van Studio Light RP SL 01.
Achtergrond papier is van de Action
Een mal van Joy 6002-0027
Een creatables van marianne Design LR0122
Hartjes mal van Nelliesnellen MFD 022
Distress Ink - Walnut stain
Muziekpapier
Perlen-Pen
Lintje
Bedeltje
Bloemetjes
Roosjes

Dank je wel voor je bezoekje.



9 opmerkingen:

  1. Wat een chique stijlvolle kaart Cobie!!!!
    Heel erg mooi...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart Cobie,

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterende kaart Cobie.

    gr annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, Cobie.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige vintagekaart Cobie, chic!!!!!
    Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cobie, wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Heel mooi hoor.

    Groetjes en liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Cobie wat een super mooie vintage kaart! leuk model en een prachtige afbeelding. Ook hele mooie kleuren! Geweldig geheel! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een PLAATJE van een kaartje Cobie!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.