donderdag 2 oktober 2014

Gefeliciteerd


Hallo allemaal

Wat gaat de tijd snel het is vandaag alweer mijn beurt om een kaart te plaatsen op het blog van Hobbyhome.


Gebruikte materialen:

Wit kaart karton
Achtergrond papier MD- Flower garden
Prachtige mal van Noor Design - 6002/0303
Mooie bloemen
Distress ink - Walnut Stain


 De tekst is gemaakt met de computer en daarna uitgesneden.

Iedereen die een berichtje heeft achtergelaten bij mijn vorige blogpost, hartelijk dank daarvoor. Het was weer super leuk om ze allemaal te lezen. 

Mijn nieuwe volgster wil ik welkom heten op mijn blog. Diana leuk dat je mij wilt volgen.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.




4 opmerkingen:

  1. Een prachtig kaartje en leuk gedaan gedaan die tekst zo met de pc,

    Fijne dag en groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Cobie een kaartje zonder plaatje hihi.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig met het mooie DP van Marianne
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.