donderdag 30 oktober 2014

Vintage

Hallo allemaal

Hier ben ik weer met een kaartje. Het is weer een vintage kaart geworden, het blijft mijn favoriet om vintage kaarten te maken.


Voor deze kaart heb ik het volgende gebruikt:

Wit cardstock
Kraft papier
Achtergrond papier
Vintage plaatje
Mal van MD. CR1253
Grote bloem
Vlindertjes (internet)
Distress ink, Walnut Stain
2 Knoopjes



Het model van de voorflappen van deze kaart zijn met de hand uit gesneden, gewoon naar eigen inzicht, zonder gebruik te maken van een mal. 

Hebben jullie de nieuwe challenge al gezien op het blog van Hobbyhome? Ook deze keer is er weer een prachtige mal te winnen.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge bij:


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.



8 opmerkingen:

  1. Prachtige vintagekaart Cobie knap gedaan hoe je het model van je kaart zelf bedacht en gesneden hebt.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cobie,
    Je kaartje is prachtig, ik vind de flapjes aan de voorkant heel erg leuk,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige vintage kaart !!
    Leuk dat je meedoet bij WLVC.
    Christa ; DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en kleuren. Leuk model ook.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vintage is bij mij ook het favorietste hoor.
    Schitterend vind ik je kaart! En zo leuk bedacht met de prachtige flappen aan de voorkant.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Cobie. Helemaal vintage..
    Gezellig dat je mee doet bij WLVC.

    Groetjes Janneke GDT.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ...over favoriet gesproken hahaha....doe jij maar lekker hoor, wij vinden het geweldig om jouw prachtige kaarten te mogen bewonderen bij WLVC. Ik krijg er nooit genoeg van. Succes met de challenge, lieve groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.