dinsdag 7 oktober 2014

Herfst

Hallo allemaal

Deze keer wil ik jullie een herfst kaartje laten zien. Het is eigenlijk niet zo mijn ding, maar hij kan er wel mee door dacht ik.


Voor deze kaart is het volgende gebruikt:

Wit en rood kaart karton
Restjes achtergrondpapier
Plaatje van Parijs komt van internet
Vintage postkaartjes
Plaatje is uit een uitdrukvel (merk?)
Boomblaadjes uitgeprint 
Distress ink - Walnut Stain
Mal: Spelbinder - S5-048


Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge bij:

WLVC - Herfst

Diana, leuk dat je volger van mij bent geworden. Welkom bij mijn blog.

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.



13 opmerkingen:

  1. heel mooi kaartje Cobie susses ermee groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige herfstkaart Cobie, de paddestoel lijkt helemaal echt. Super gedaan!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een mooie herfstkaart gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel mooi kaartje gemaakt cobie!!
    groetjes doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oui, oui , herfst in Paris! hihihihi
    Ben er nog nooit geweest maar het lijkt me geweldig....ook in de herfst ;-) en als het er uit ziet zoals op jou kaart ;-) ga ik gelijk! Een heel gezellig herfst tafereeltje!
    Bedankt voor je deelname bij WLVC
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou het is toch een mooie kaart hoor
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi herfstkaartje Cobie.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cobie Wat een leuke herfstkaart. Heel mooi gemaakt met alle leuke materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het ook best moeilijk zo'n herfstopdracht maar je ziet ook hier bij jou dat het als het af is best wel iets heel gezelligs en moois heeft met de typische herfstdingetjes. Heel mooi gedaan hoor.
    Liefs Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn laatste bezoekje aan Parijs was in het voorjaar, maar dit sfeertje spreekt me ook wel aan hoor, bedankt voor je mooie bijdrage bij WLVC.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi
    Wat een leuke kaart. Heel mooi gemaakt met alle leuke materialen.
    Fijne dag verder
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.