maandag 27 oktober 2014

Kerst kaart

Hallo allemaal

Ik wil jullie deze keer een vintage kerstkaart laten zien.


Ik ben begonnen met wit cardstock met daarop het prachtige achtergrond papier van Noor Design Winter Wonderland. Met de ovaalstans 6002/0304 ook van Noor, heb ik uit hetzelfde papierblokje een ovaal gestanst. Daarop een prachtig plaatje geplakt. De ijskristallen zijn ook weer met een mal van Noor gemaakt. Al de andere mallen die hier gebruikt zijn, zijn van Marianne Design, LR0191, LR0247 en LR0142. Verder nog Gesso (action) en Distres ink gebruikt. De tekst is gemaakt met de computer.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge bij:


Mijn nieuwe volgster wil ik hartelijk welkom heten op mijn blog, leuk dat je mij wilt volgen.

Bedankt voor je bezoekje en nog een fijne dag.



17 opmerkingen:

  1. Bijzonder mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracjtige kaart weer Cobie. Erg mooi gedaan zo met die schaatsen op de voorgrond. Mooi papier is dit ook heb ik nog niet echt zo eerder gezien, prachtig van kleur voor de winter.
    Groetjes Joke
    Ps. Ik heb een kaart gemaakt met de boot die je stuurde, ik zet hem vandaag op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een plaatje, leuk zo met die schaatsjes!

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Cobie,
    leuk plaatje en mooi afgewerkt!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart Cobie, een prachtig geheel maar ik ben wel benieuwd waar die schaatsen van zijn, van Noor of Marianne Design? Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het blijft jouw favoriete mal hè Cobie deze ovaal! Hij blijft ook prachtig op een kaart....een hele mooie kerstkaart weer!
    groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Cobie
    Wat een mooi kerstkaartje weer. Prachtig is de mal en kleur.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie, chique kerstkaart Cobie. Mooie details erop verwerkt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cobie,
    wat een schitterend Kerstkaartje
    vind het super mooi
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hij is weer prachtig zo mooi ook met de schaatsjes groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kerstkaart is weer een bjoetie Cobie, prachtige mallen en een mooi plaatje. Leuk dat je met deze kaart meedoet met de challenge bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kerstkaart!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Cobie, mooie kleuren en stansjes gebruikt, Superzzz!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heeeeeel mooi!!!! Ik houd zo van dit soort kaartjes, die sfeer vind ik helemaal geweldig.
    Fijn dat je meedoet bij WLVC. Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie het is altijd leuk om ze te lezen.